1 Cop d'ull és una revista jove que neix amb l'objectiu de cobrir les carències existents en el mercat dels serveis de la informació ofline i online. La revista tindrà presència en el poble de Montcada i Reixac a partir del dia 7 de 2014.
La revista contindrà informació dels establiments i comerços de la localitat a més de diferents notícies d'actualitat del poble i rodalies. Aprofitarem tot el know-how adquirit i tots els últims sistemes d'innovació per ampliar els nostres serveis als clients més exigents mentres també ens convertim en un referent en un món altament competitiu i versàtil.
- Missió
La nostre missió és ajudar als nostres clients a respondre de manera ràpida i eficaç davant les diferents dinàmiques del mercat.
Establint aliances estratègiques amb els nostres clients, superant les seves expectatives al mateix temps que generem una imatge de marca sòlida i compromesa.
Ens distingim per ser capaços de fidelitzar als clients més enllà de les propies marques.
Tot això, unit a la nostre màxima, "No hi ha resultats perfectes, hi ha resultats efectius", es veu reflexat en els beneficis dels nostres clients i la satisfacció dels consumidors més exigents.
- Visió
Les empreses en l'actualitat es troben en un entorn complexe amb molta competencia en el mercat. Aquesta pressió crea molts cops que els seus resultats es vegin limitats.
En canvi, amb el nostre treball volem proporcionar als nostres clients una eina per a que aconsegueixin millors resultats en el sector i puguin expandir-se en noves arees aconseguint així un nou públic objectiu.
El que ens fa especial, és la nostre metodologia de treball, com ens apropem a cada client com si es tractés d'un projecte nou i intentem oferir cadascun dels nostres serveis per tal de treure el màxim rendiment i benefici.
- Valors
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada